.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تیم متین ورامین مغلوب کاله آمل شد

در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم و آخرین هفته نیم فصل اول لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور، شامگاه امروز تیم کاله مازندران در دیداری سخت خانگی به دیدار متین ورامین رفت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از سایت شمال ورزشی، در حساس‌ترین دیدار هفته یازدهم و آخرین هفته نیم فصل اول بیست و ششمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر کشور جام سردار سرلشگر شهید حسن طهرانی‌مقدم شامگاه امروز چهارشنبه کاله تنها نماینده مازندران در این دوره از رقابت‌ها در دیداری حساس‌ و سخت‌ به دیدار متین ورامینی رفت که این بازی در پایان با نتیجه    به سود تیم کاله پایان یافت.

تیم کاله امروز در حالی به دیدار تیم رده دومی جدول رفت که هفته گذشته برای چهارمین بار طعم تلخ شکست را در خانه والیبال تهران با نتیجه سه بر یک از پیکان تیم خودروساز این رقابت‌ها چشید.

از طرفی مربی تیم متین ورامین که خاطره خوشی از او در ذهن طرفداران کاله آمل وجود نداشت می دانست که بازی سختی را امروز شاگردانش در مقابل شاگردان عطایی در پیش رو دارد.

به هر ترتیب بازی امروز با حضور خیل علاقمندان والیبال دوست آملی در سالن پیامبر اعظم این شهر و در ساعت 17 با قضاوت اصغر کاظمی و علیرضا قریب داوران بین‌المللی والیبال کشورمان آغاز که در ست نخست تیم کاله توانست با نتیجه 25 بر 22 به پیروزی دست یابد.

در ست دوم نیز راهنمایی های مصطفی کارخانه به بازیکنان راهی از پیش نبرد و تیم متین ورامین با نتیجه 25 بر 18 بازی زا به کاله واگذار کرد.

در ست سوم دو تیم بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند اما شاگردان بهروز عطایی به مدد انسجام بیشتر و حمایت تماشاچیان پر تعصب آملی در نهایت توانستند با نتیجه 25 بر 20 بر تیم مهمان غلبه کنند تا بدین ترتیب این بازی با نتیجه 3 بر 0 به نفع تیم کاله آمل پایان یابد.

 به گزارش شمال ورزشی در تیم متین ورامین که امسال با حضور کارخانه به عنوان سرمربی و داوود آهنگری به عنوان مربی جذب خوبی داشته بازیکنان حرفه‌ای و نام‌آشنایی همانند فرهاد نظری افشار، محسن عندلیب، مصطفی شریفات، فرهاد سال افزون، میکائیل تاجر، ابراهیم یلمه، مجتبی میرزاجانپور، جوردی، نیکولای نیکولف و باربرا حضور دارند.

در کاله مازندران نیز با هدایت بهروز عطایی و محمد شریعتی بازیکنان ملی‌پوش و باتجربه‌ای همانند حمزه زرینی، شهرام محمودی، فرهاد قائمی، سید محمد موسوی عراقی، ولادو پتکوویچ، عادل غلامی، رضا قرا، عبدالرضا علیزاده، میلاد عبادی‌پور، صابر نریمان‌نژاد و حمید جعفری در ترکیب جای دارند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.411 seconds.